مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 12:052021-07-20اجتماعي

بخش قابل توجهی از ترددهای جاده ای کاهش یافته است


جانشین فرمانده پلیس راهور با اشاره به اعمال محدودیت های تردد در محورهای مواصلاتی گفت: بخش قابل توجهی از ترددهای جاده ای کاهش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار سیدتیمور حسینی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص ترددهای موجود در جاده ها که اذعان می شود برخی موارد هستند که دارای مجوز می باشند و یا اطلاع کافی از محدودیت ها نداشته اند اظهار داشت: این توجیه که برخی می گویند در خصوص اعمال محدودیت ها اطلاع نداشتند درست نیست چرا که به قدر کفایت اطلاع رسانی ها صورت گرفته است.

وی در خصوص برخورداری برخی افراد از مجوزهای تردد نیز گفت: طبق اطلاعیه های قبلی مطرح شد که مجوزهای ارائه شده لغو شده اند و هیچ سازمانی حق صدور مجوز برای این چند روز را ندارد.

جانشین فرمانده پلیس راهور بیان داشت: نقاط مختلفی در مرز استانی تهران و البرز هستند که باید کنترل شوند و همکاران از روز قبل این محدودیت ها و کنترل را اجرا کرده اند و شاید تراکم نسبی دیده می شود اما تعداد قابل توجهی از پلاک ها عمومی و غیر بومی تهران و مجاز به تردد هستند.

حسینی عنوان داشت: نکته بعدی حجم اصلی ترددها از محور تهران قم است، چرا که این محور از محورهای بسیار پر حجم و تردد محسوب می شود، چنانکه در شرایط عادی در دقیقه بیش 100 الی 150 تردد در این محور انجام می شود و در شرایط کنونی علی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش قابل توجهی از ترددهای جاده ای کاهش یافته است

بخش قابل توجهی از ترددهای جاده ای کاهش یافته است