مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 09:352021-07-20سياسي

عدم حمایت دولت ازشهرداری ها برای تأمین خسارات ناشی از شیوع کرونا


عضو شورای شهر شاهین شهر از عدم حمایت دولت از شهرداری ها برای تأمین خسارات ناشی از شیوع کرونا گلایه کرد.

- محمد عاطفت پیشه در گفت وگو با ویروس با تصویب شورای اسلامی شهر توسط شهرداری پرداخت می شود، ابراز داشت: در این زمینه مدیریت شهری با وجود تنگناهای مالی در هزینه کرد این گونه موارد که با سلامت شهروندان ارتباط مستقیم دارد، دریغ نکرده است.

بخشش اجاره مستأجران شهرداری شاهین شهر منتخب ششمین دوره شورای شهر شاهین شهر تصریح کرد: همچنین در این ایام تمهیدات حمایتی اعم از بخشش و یا امهال اجاره بها شامل حال مستأجران و پیمانکاران اماکن زیرمجموعه شهرداری نیز شده است.

وی ادامه داد: با اقدامات صورت گرفته و کارشناسی های متعدد، عملیات بازسازی 10 دستگاه اتوبوس فرسوده اخیراً در سازمان مدیریت حمل ونقل شهرداری شاهین شهر آغاز شده است.

عاطفت پیشه به اعتبار 30 میلیارد ریالی بازسازی اتوبوس های بازسازی شده اشاره کرد و افزود: اعتبارات اتوبوس ها از محل کمک های بلاعوض دولتی و بودجه شهرداری شاهین شهر تأمین شده است.

بازسازی 13 دستگاه اتوبوس وی از فعالیت 120 دستگاه اتوبوس درون و برون شهری در شاهین شهر خبر داد و اظهار داشت: کارکنان و رانندگان سازمان حمل ونقل شهرداری شاهین شهر همواره در تلاش هستند تا خدماتی شایسته به شهروندان ارائه کنند و به این دلیل در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم حمایت دولت ازشهرداری ها برای تأمین خسارات ناشی از شیوع کرونا

عدم حمایت دولت ازشهرداری ها برای تأمین خسارات ناشی از شیوع کرونا