مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 09:102021-07-20سياسي

ازدحام مسافر در مترو به دلیل عدم رعایت مصوبات ستاد کرونا در ایام قرنطینه ابلاغی


قائم مقام عملیات شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: خدمات رسانی در تمامی ایستگاه های خطوط هفتگانه متروی تهران و حومه به جز چهارشنبه 30 تیرماه مصادف با روز عید سعید قربان و جمعه یک مرداد ماه 1400 با ظرفیت کامل انجام خواهد شد.

- قائم مقام عملیات شرکت بهره برداری متروی تهران عنوان کرد ازدحام مسافر در مترو به دلیل عدم رعایت مصوبات ستاد کرونا در ایام قرنطینه ابلاغی قائم مقام عملیات شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: خدمات رسانی در تمامی ایستگاه های خطوط هفتگانه متروی تهران و حومه به جز چهارشنبه 30 تیرماه مصادف با روز عید سعید قربان و جمعه یک مرداد ماه 1400 با ظرفیت کامل انجام خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید رستمی با اشاره به اینکه مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر تعطیلی شش روزه متاسفانه امروز گویا از سوی بسیاری از شرکت های خصوصی اصناف و … رعایت نشد، افزود: امروز شاهد ازدحام مسافری در ایستگاه ها بودیم به همین دلیل به منظور رفاه حال شهروندان و مسافران جدول زمانبندی حرکت قطارها را همانند روزهای عادی اجرا کردیم و حرکت های تندرو نیز دایر شد.

وی تصریح کرد: عدم رعایت دستورالعمل های قرنطینه و تعطیلی اعلامی ما را بر آن داشت تا شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه به جز روزهای چهارشنبه 30تیرماه و جمعه یکم مردادماه 1400 همانند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ازدحام مسافر در مترو به دلیل عدم رعایت مصوبات ستاد کرونا در ایام قرنطینه ابلاغی

ازدحام مسافر در مترو به دلیل عدم رعایت مصوبات ستاد کرونا در ایام قرنطینه ابلاغی