مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 07:352021-07-20سياسي

برگزاری ششمین پیش کنگره ادبی با عنوان هم سرایی نبوی شاعران فارس


دبیر کنگره جهانی محمد(ص) از برگزاری ششمین پیش کنگره ادبی به مناسبت عید سعید قربان با عنوان هم سرایی نبوی شاعران فارس خبر داد.

- شیراز - دبیر کنگره جهانی محمد(ص) از برگزاری ششمین پیش کنگره ادبی به مناسبت عید سعید قربان با عنوان هم سرایی نبوی شاعران فارس خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حامد تقوایی برگزاری پیش کنگره های ادبی در کشورهای مختلف جهان و همچنین اجرای زنده تولید آثار هنری را از اقدامات مد نظر برنامه ریزان این کنگره جهانی دانست و افزود: این برنامه ها در کنار فراخوان جهانی آثار ادبی و هنری و با چند هدف مهم به صورت منظم در حال اجرا است.

به گفته دبیرکل کنگره جهانی محمد (ص)، اهدافی شامل انتشار فراخوان، افزایش سطح کیفی آثار، آموزش هنرمندان و معرفی نبی مکرم اسلام به زبان هنر، تدریجاً ظرفیت تعداد زیادی از هنرمندان را پای کار کنگره حضرت رسول (ص) خواهد آورد.

تقوایی ادامه داد: تاکنون 5 پیش کنگره ادبی و 3 برنامه اجرای زنده تولید آثار هنری اجرا شده و بیش از 60 هنرمند مطرح داخلی و خارجی به صورت زنده به آفرینش و ارائه آثار خود پرداخته اند.

او اضافه کرد: در همین راستا ششمین پیش کنگره ادبی به مناسبت عید سعید قربان با عنوان همسرایی نبوی شاعران فارس اجرا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری ششمین پیش کنگره ادبی با عنوان هم سرایی نبوی شاعران فارس

برگزاری ششمین پیش کنگره ادبی با عنوان هم سرایی نبوی شاعران فارس