مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 06:402021-07-20اجتماعي

مراسم دعای عرفه در تعداد محدودی از امامزادگان استان برگزار می شود


مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین بیان کرد: مراسم دعای پرفیض عرفه در فضای باز 10 بقعه متبرکه استان قزوین با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

- از برگزاری مراسم روز عرفه با رعایت پروتکل ها بهداشتی خبر داد و اذعان کرد: این مراسمات از کل 264 بقعه تنها در 10 بقعه با رعایت کامل پروتکل ها و فاصله گذاری اجتماعی برگزار خواهد شد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین اظهار کرد: همچنین برای اطمینان بیشتر از سلامتی مردم عزیز مراسمات در فضای باز امامزادگان برگزار می شود و در بدو ورود ضدعفونی صورت خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه به همراه داشتن ماسک، مهر و تسبیح و کتاب دعا شخصی الزامی است تاکید کرد: مراسمات طبق نظارت ستاد کرونا هر شهرستان و استان برنامه ریزی شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: مراسم روز عرفه در شهرستان قزوین در بقاع متبرکه امامزاده حسین (ع) از ساعت 17 همراه با پخش زنده شبکه استانی، امامزاده اسماعیل (ع) از ساعت 17، آمنه خاتون (س) از ساعت 17، امامزاده سلطان سید محمد (ع) از ساعت 18 و امامزاده اسماعیل (ع) باراجین ساعت 18 آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین مراسم روز عرفه در شهرستان تاکستان در بقعه متبرکه آقاسیدعلی شارینی (ره) از ساعت 18 و در شهرستان البرز در بقاع متبرکه امامزاده احمد (ع) حصارخروان از ساعت 18، امامزاده اسحاق (ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم دعای عرفه در تعداد محدودی از امامزادگان استان برگزار می شود

مراسم دعای عرفه در تعداد محدودی از امامزادگان استان برگزار می شود