مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 06:002021-07-20اقتصادي

برخورد جدی با تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی استان یزد


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد با تاکید بر تلاش سازمان جهادکشاورزی در حفظ اراضی زراعی و باغی استان، گفت: در سال جاری جلوگیری از تغییر کاربری و عدم ساخت و ساز در اراضی زراعی و باغی در دستور کمیته پیشگیری از تخلفات ساخت و ساز قرار گرفته است.

- ایسنا/یزد معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد با تاکید بر تلاش سازمان جهادکشاورزی در حفظ اراضی زراعی و باغی استان، گفت: در سال جاری جلوگیری از تغییر کاربری و عدم ساخت و ساز در اراضی زراعی و باغی در دستور کمیته پیشگیری از تخلفات ساخت و ساز قرار گرفته است.

محسن صادقیان در جلسه پیشگیری از تخلفات ساخت و ساز استان، اظهار کرد: در این کمیته موضوعات مختلفی از جمله صدور پروانه برای زمین های قولنامه ای و مشاعی و همچنین عدم ارائه خدمات آب و برق و گاز برای ساخت و سازهای خارج از محدوده مورد بررسی قرار گرفت تا از تخریب باغات و اراضی زراعی جلوگیری شود.

وی افزود: سازمان جهاد کشاورزی وظیفه حفاظت از اراضی زراعی واقع در حریم را بر عهده دارد و باید تمام تلاش خود را برای حفظ این اراضی با گشت های حفاظت خود بکار گیرند و در کنار آن شهرداریها نیز باید در جلوگیری از تغییر کاربریهای اراضی زراعی و باغی و جلوگیری از ساخت و ساز به جهاد کشاورزی کمک کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد جدی با تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی استان یزد

برخورد جدی با تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی استان یزد