مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 05:152021-07-20سياسي

پخش دعای عرفه با نوای میثم مطیعی/ من دلم صحرا، تو باران می شوی؟


امروز ساعت 16 دعای عرفه با نوای میثم مطیعی از رادیو گفت وگو پخش می شود و بعد از آن ویژه برنامه «من دلم صحرا، تو باران می شوی؟» روی آنتن می رود.

- ، رادیو گفت و گو امروز 29 تیرماه مصادف با روز نهم ماه ذی الحجه و روز عرفه در قالب دو ویژه برنامه ابتدا به پخش کامل دعای عرفه با نوای میثم مطیعی از مداحان و واعظان مطرح کشور می پردازد که ساعت 16 تا 17 روی آنتن می رود و بعد در برنامه ای متفاوت و 75 دقیقه ای حلقه وصل این دعا با سایر ادعیه و مناجات را تشریح می کند.

دعای پرفیض عرفه که گفتگوی پر رمز و عاشقانه امام حسین (ع) با پروردگار است درس بزرگ خودشناسی را در خود دارد و راه های رسیدن به درک عمیق از راز خلقت را به همگان می آموزد.

رادیو گفتگو در همین راستا ویژه برنامه من دلم صحرا، تو باران می شوی؟ را بعد از دعای عرفه تدارک دیده است تا به تحلیل و تفسیر این دعا و ارتباط آن با دیگر ادعیه پرداخته شود.

این برنامه که به تهیه کنندگی فریدون ماهر و اجرای مهدی رستمی به روی آنتن می رود به طرح کلی دعای عرفه با محور اعتراف به یگانگی خداوند و ستایش خداوند، یادآوری نعمت های بی پایان خداوند، صلوات بر پیامبر، طلب عفو و بخشش را یادآور می شود.

در این برنامه بخش های مختلف دعای عرفه پخش و توسط کارشناسان حلقه وصل و ارتباط معنایی آن با سایر ادعیه از جمله زیارت عاشورا، دعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش دعای عرفه با نوای میثم مطیعی/ من دلم صحرا، تو باران می شوی؟

پخش دعای عرفه با نوای میثم مطیعی/ من دلم صحرا، تو باران می شوی؟