مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 04:552021-07-20ورزشي

خوشحالی هواداران کهگیلویه و بویراحمدی از موفقیت تیم فجر سپاسی شیراز


هوادار فوتبال کهگیلویه و بویراحمد هر چند در این سالها دل پر خونی از حذف تیم های خود مثل شهرداری یاسوج در لیگ های معتبر کشوری به دلیل عملکرد ضعیف مسئولان دارند اما از پیروزی تیم های شیرازی به خصوص فجر شهید سپاسی همیشه خوشحال شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج؛ استان فارس یکی از همسایگان استان کهگیلویه و بویراحمد بوده که مراودات مردم این استان به خصوص یاسوجی ها با استان فارس و به ویژه با شهر شیراز از گذشته ها تنگاتنگ بوده است.

مردم استان کهگیلویه و بویراحمد بسیاری از امورات مهم و اساسی خود را در شهر شیراز پیگیری می کنند و روزها صدها و شاید هزاران کهگیلویه و بویراحمدی در مسیر یاسوج به شیراز در حال تردد هستند.

بیشترین مراودات مردم استان کهگیلویه و بویراحمد با استان فارس مربوط به حوزه درمان است که پیگیر سلامت خود در شهر شیراز و اطباء حاذق این شهر هستند.

البته تعداد زیادی از کهگیلویه و بویراحمدی ها نیز در شهر شیراز سکونت دارند و از قدیم ساکن این شهر بوده اند و اولویت سکونت را بعد از استان خود شهر شیراز انتخاب کرده اند که به دلایل مختلف از جمله نزدیکی و همسایگی با استان و نردیکی فرهنگ دو استان است.

همچنین علمای زیادی از استان کهگیلویه و بویراحمد در شیراز مقیم هستند و مدرسه علمیه خان شیراز که یکی از معتبرترین مدارس علم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوشحالی هواداران کهگیلویه و بویراحمدی از موفقیت تیم فجر سپاسی شیراز

خوشحالی هواداران کهگیلویه و بویراحمدی از موفقیت تیم فجر سپاسی شیراز