مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 04:252021-07-20اجتماعي

راه اندازی دو سایت مانیتورینگ فرعی در کرج/نصب 77 دستگاه دوربین نظارتی


شهردار کرج به راه اندازی دو سایت مانیتورینگ فرعی برای پلیس راهور شهرستان کرج و استان برای رصد تخلفات در سطح شهر اشاره کرد و گفت: 77 دستگاه دوربین نظارتی در کرج نصب و راه اندازی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، علی کمالی زاده، شهردار کرج، صبح امروز در جمع خبرنگاران که در بستر مجازی صورت گرفت، با اشاره به اهمیت استفاده از سیستم های حمل ونقل هوشمند در کلان شهر کرج، گفت: این سیستم ها از تجهیزات نوین و به روز در عرصه حمل ونقل شهری به شمار رفته و اعمال قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و هدایت رانندگان به سوی اجرای قوانین را تسهیل و تسریع می کند.

وی در ادامه به نصب و راه اندازی 77 دستگاه دوربین نظارتی در کرج اشاره کرد و گفت: در سه سال اخیر 93 دستگاه سامانه هوشمند ثبت تخلف اعم از سیستم ثبت تخلف خودروهای فاقد معاینه فنی و ثبت سرعت نیز نصب و راه اندازی شده است.

شهردار کرج در بخش دیگری به بهره برداری از خودرو سیار ثبت تخلف پارک حاشیه ای اشاره کرد و گفت: در مدت زمان یاد شده از هفت دستگاه تابلو پیام متغییر خبری هوشمند نیز رونمایی شده است.

کمالی زاده همچنین به راه اندازی دو سایت مانیتورینگ فرعی برای پلیس راهور شهرستان کرج و استان برای رصد تخلفات در سطح شهر اشاره کرد و گفت: طرح جامع و سند توسعه ITS شهر کرج تا افق 1405 نیز تدوین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی دو سایت مانیتورینگ فرعی در کرج/نصب 77 دستگاه دوربین نظارتی

راه اندازی دو سایت مانیتورینگ فرعی در کرج/نصب 77 دستگاه دوربین نظارتی