مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 04:002021-07-20اجتماعي

آغاز روند صدور فرم های هدایت تحصیلی دانش آموزان پایه نهم


دانش آموزان پایه نهم می توانند با مراجعه به سامانه همگام یا مراجعه حضوری به مدارس محل تحصیل با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، فرم شماره 6 و7 هدایت تحصیلی  را دریافت کنند و پس از ممهور نمودن فرم شماره7 به مهر آموزشگاه جهت ثبت نام در پایه دهم بر اساس اولویت .

- ایسنا/قم دانش آموزان پایه نهم می توانند با مراجعه به سامانه همگام یا مراجعه حضوری به مدارس محل تحصیل با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، فرم شماره 6 و7 هدایت تحصیلی  را دریافت کنند و پس از ممهور نمودن فرم شماره7 به مهر آموزشگاه جهت ثبت نام در پایه دهم بر اساس اولویت های مندرج در فرم شماره 7 و با توجه به توضیحات تکمیلی در فرم مذکور، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

مهدی خادمی جمکرانی با اعلام این خبر گفت: دانش آموزان پایه نهم می توانند با مراجعه به سامانه همگام یا مراجعه حضوری به مدارس محل تحصیل با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، فرم شماره 6 و7 هدایت تحصیلی را دریافت کنند و پس از ممهور نمودن فرم شماره7 به مهر آموزشگاه جهت ثبت نام در پایه دهم بر اساس اولویت های مندرج در فرم شماره 7 و با توجه به توضیحات تکمیلی در فرم مذکور، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

وی افزود : در حال حاضر بیش از 90 درصد فرم های هدایت تحصیلی دانش آموزان استان آماده می باشد و مابقی طی یکی دو روز آینده صادر و در اختیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز روند صدور فرم های هدایت تحصیلی دانش آموزان پایه نهم

آغاز روند صدور فرم های هدایت تحصیلی دانش آموزان پایه نهم