مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 03:402021-07-20سياسي

نظارت ساترا بر شبکه نمایش خانگی لغو می شود؟


وزیر ارشاد در پاسخ به سوال 46 نماینده مجلس از بررسی آیین نامه ای در شورای عالی انقلاب فرهنگی خبر داد که نظارت ساترا بر شبکه نمایش خانگی را لغو می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روزنامه خراسان، روز گذشته صحن علنی مجلس شاهد بحثی درباره سریال های نمایش خانگی بود.

سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای پاسخ به سوال نماینده آبادان و 45 نماینده دیگر مجلس شورای اسلامی به صحن علنی پارلمان رفت.

صالحی برای پاسخ به سوال سید مجتبی محفوظی نماینده مردم آبادان در مجلس، حاضر شده بود که ناظر به محتوا و ساخت سریال های نمایش خانگی بود.

محفوظی در صحبت های خود اشاراتی به اهمیت حوزه فرهنگ، محتوای سریال های خانگی و وضعیت کنونی آن و آن چه که عدم نظارت بر آن خواند، داشت.

صنعت پول ساز نمایش خانگی رشد روز افزون حوزه نمایش خانگی در سال های اخیر به گونه ای بوده که از نظر گردش مالی، چندین برابر حوزه با سابقه سینما شده است.

در ماه های اخیر همواره بین 5 تا 7 سریال هفتگی در نمایش خانگی در حال توزیع بوده که با هزینه های بالایی به نسبت سریال های معمول تلویزیون تولید می شود.

در 17 ماه اخیر نیز که کرونا اکران فیلم های سینمایی را با مشکل مواجه کرده، تولید در سینما بسیار کمتر شده و سینمای ایران شاهد کوچ دسته جمعی سینماگران شاخص به نمایش خانگی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت ساترا بر شبکه نمایش خانگی لغو می شود؟

نظارت ساترا بر شبکه نمایش خانگی لغو می شود؟