مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 14:502021-07-19سياسي

جشن تکلیف یک نقطه عطف در زندگی دینی و اجتماعی دانش آموزان است


جشن تکلیف یک عید برای دانش آموزان محسوب میشود و اینروز یک نقطه عطف در زندگی آنان محسوب می شود و در چنین دوره ای از زندگی ، - ایسنا/آذربایجان غربی امام جمعه سلماس گفت: جشن تکلیف یک عید برای دانش آموزان محسوب میشود و اینروز یک نقطه عطف در زندگی آنان محسوب می شود و در چنین دوره ای از زندگی ، نوجوان مکلف می شود برخی بایدها و نبایدها را در زندگی رعایت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ؛ حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم طباطبایی در مراسم جشن تکلیف دانش آموزان دختر پایه سوم و پسر پایه هشتم شهرستان سلماس که در فضای مجازی بصورت پخش زنده از شبکه شاد برگزار شد، گفت: جشن تکلیف یک عید برای دانش آموزان محسوب میشود و اینروز یک نقطه عطف در زندگی آنان محسوب می گردد و در چنین دوره ای از زندگی ، نوجوان مکلف می شود برخی بایدها و نبایدها را در زندگی رعایت کند.

طباطبایی افزود: راه رسیدن به سعادت ابدی قرار گرفتن در مسیر صراط مستقیم است و گسترش فرهنگ اصیل اسلامی در جامعه بویژه بین دانش آموزان و نسل جوان امری لازم و ضروری است و باید در این مسیر گام های اساسی برداریم.

وی اظهار کرد: شما عزیزان از نظر عقلی و جسمی به حدّی رسیده اید که خداوند به شما دستور می دهد و باید خوشحال باشید که خواسته ها و دستورهای او را اطاعت کنید و لذا آن را بعنوان یک روز پرشکوه به یاد بسپارید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن تکلیف یک نقطه عطف در زندگی دینی و اجتماعی دانش آموزان است

جشن تکلیف یک نقطه عطف در زندگی دینی و اجتماعی دانش آموزان است