مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 09:102021-07-19پزشكي

71 هزار دز واکسن کرونا در اردبیل تزریق شده است


در شهرستان اردبیل تاکنون بیش از 71 هزار و 500 دز واکسن کرونا در بین گروه های سنی اعلام شده و بیماران خاص تزریق شده است.

- ایسنا/اردبیل فرماندار اردبیل گفت: در شهرستان اردبیل تاکنون بیش از 71 هزار و 500 دز واکسن کرونا در بین گروه های سنی اعلام شده و بیماران خاص تزریق شده است.

مسعود امامی یگانه 28 تیر در مراسم افتتاح چهارمین مرکز تجمیعی واکسیناسیون در اردبیل اظهار کرد: از همکاری سپاه، آموزش و پرورش و مرکز بهداشت در راه اندازی این مرکز تجمیعی قدردانی می کنیم چرا که در حال حاضر چهار مرکز تجمیعی تزریق واکسن را در شهرستان اردبیل عهده دار هستند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر علاوه بر این مراکز تجمیعی در 11 مرکز جامع بهداشتی شهری و 13 مرکز جامع بهداشت روستایی عملیات واکسیناسیون برای گروه های سنی مختلف در حال انجام است.

فرماندار اردبیل متوسط تزریق واکسن را در شهرستان اردبیل 79 درصد و بالاتر از میانگین استانی اعلام کرد و گفت: تلاش بر این است تا تزریق واکسن در مراکز جامع بهداشتی و تجمیعی ادامه پیدا کند تا گروه های بیشتری به مرحله ایمن سازی برسند.

امامی یگانه افزود: نوبت دهی در مراکز تزریق برای جلوگیری از تجمع بیش از حد به صورت سامانه انجام می شود که گروه های سنی اعلام شده 60 سال به بالا می توانند با مراجعه به سامانه سلامت ثبت نام کرده تا روزانه با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

71 هزار دز واکسن کرونا در اردبیل تزریق شده است

71 هزار دز واکسن کرونا در اردبیل تزریق شده است