مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 05:552021-07-19اقتصادي

ساعت فعالیت اداری دانشگاه های اصفهان


در پی اعلام مصوبه وزارت نیرو و نامه استاندار اصفهان مبنی بر کاهش ساعت کاری ادارات دولتی، دانشگاه های استان نیز از این قانون پیروی می کنند.

- ایسنا/اصفهان در پی اعلام مصوبه وزارت نیرو و نامه استاندار اصفهان مبنی بر کاهش ساعت کاری ادارات دولتی، دانشگاه های استان نیز از این قانون پیروی می کنند.

از اسفندماه 1398 که ویروس کرونا در کشور شناسایی و به دنبال آن موج بیماری ناشی از این ویروس افزایش یافت، تمام دانشگاه های کشور به حالت تعطیل درآمدند و برگزاری کلاس های آموزشی در فضای مجازی و با استفاده از بستر اینترنت میسر شد.

فعالیت اداری در دانشگاه ها در این مدت بر حسب شرایط شیوع ویروس در کشور دستخوش تغییرات شد و در زمان هایی که با اوج بیماری مواجه شدیم، برحسب مصوبات ستاد ملی کرونا، دورکاری در دستور کار فعالیت های اداری دانشگاه ها قرار گرفت.

در نیمه های تیر، در نخستین تصمیم وزارت نیرو تا پایان مرداد ماه، پنجشنبه ها را در سراسر کشور برای دستگاه های دولتی تعطیل اعلام کرد و ساعت کار ادارات هم به اختیار استانداران قرار داده شد.

به همین منظور عباس رضایی- استاندار اصفهان، 17 تیر ماه در نامه ای به تمام دستگاه های اجرایی استان، ساعت کار ادارات استان اصفهان تا پایان مرداد ماه را از 7 صبح تا 13 اعلام کرد، همچنین تاکید شد که طبق مصوبه قبلی، تمام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساعت فعالیت اداری دانشگاه های اصفهان

ساعت فعالیت اداری دانشگاه های اصفهان