مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 05:002021-07-19سياسي

3543 نفر جذب آموزش و پرورش سیستان وبلوچستان می شوند


معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان سیستان وبلوچستان گفت: در آزمون استخدامی جدید که ثبت نام آن از مردادماه آغاز خواهد شد آموزش و پرورش استان سهمیه جذب 3543 نیرو را گرفته است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان سیستان وبلوچستان گفت: در آزمون استخدامی جدید که ثبت نام آن از مردادماه آغاز خواهد شد آموزش و پرورش استان سهمیه جذب 3543 نیرو را گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا صباغی در جلسه شورای معاونین اداره کل اظهار کرد: 2319 پذیرفته شده نهایی آزمون استخدامی سال 99، اکنون برای گذراندن دوره مهارت آموزی به دانشگاه فرهنگیان معرفی شده اند و از مهرماه با حکم پیمانی موقت فعالیت آموزشی خود را آغاز خواهند کرد.

وی ادامه داد: پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سال 99 اکنون در حال گذراندن ترم اول دوره مهارت آموزی خود هستند و از اول مهرماه با حکم پیمانی موقت سرکار خواهند رفت و به طور همزمان ترم دوم مهارت آموزی را نیز سپری خواهند کرد.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: امسال 3041 نیرو از آموزش و پرورش استان خارج و 5607 نیروی جدید وارد این مجموعه می شوند که در مقایسه با سال های قبل تراز نیروی انسانی در آموزش و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3543 نفر جذب آموزش و پرورش سیستان وبلوچستان می شوند

3543 نفر جذب آموزش و پرورش سیستان وبلوچستان می شوند