مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 04:452021-07-19اجتماعي

اعمال محدودیت های تردد به دنبال وضعیت قرمز کرونا در درگز


از زمان قرارگیری شهرستان درگز در وضعیت قرمز، محدودیت های مرتبط با این وضعیت از جمله کنترل ورود و خروج خودروهای بومی و غیربومی به شدت در شهرستان اجرا می شود.

- ایسنا/خراسان رضوی فرماندار درگز گفت: از زمان قرارگیری شهرستان درگز در وضعیت قرمز، محدودیت های مرتبط با این وضعیت از جمله کنترل ورود و خروج خودروهای بومی و غیربومی به شدت در شهرستان اجرا می شود.

علی فراهی در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: با آغاز پیک پنجم کرونا در کشور، شهرستان درگز نیز جزء شهرستان هایی است که در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد و از آغاز اعلام این وضعیت، تا پایان پیک پنجم، اعمال محدودیت های مرتبط از جمله خروج خوروهای بومی از شهرستان و ورود خودروهای غیر بومی به شهرستان با جدیت کنترل می شود.

فراهی اظهار کرد: تاکنون خودروهای غیر بومی زیادی اعمال قانون شده اند و به نیروی انتظامی و پلیس راه تأکید شده است که در این زمینه سخت گیری بیشتری داشته باشند.

وی با اشاره به این که تعطیلی مشاغل گروه 2 و 3 نیز در دستور کار بوده و در حال اجرا است، بیان کرد: اصناف شهرستان تاکنون همراهی بسیار خوبی با ستاد کرونا داشته اند و بدون چانه زنی و قانون شکنی موارد مربوط را به خوبی رعایت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال محدودیت های تردد به دنبال وضعیت قرمز کرونا در درگز

اعمال محدودیت های تردد به دنبال وضعیت قرمز کرونا در درگز