مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 04:302021-07-19بين الملل

عکس/ یک «گاف سیاسی بزرگ» در زمان سیل!


خبرگزاری فرانسه - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، سیل ویرانگر در اروپا حدود دو ماه پیش از انتخابات عمومی آلمان و کناره گیری آنگلا مرکل از قدرت روی داده و در این وضعیت، هر کدام از کاندیداهای انتخاباتی سعی می کند بیش از گذشته بر موضوع مبارزه با گرم شدن زمین و تغییرات آب و هوایی تاکید کند.

در این میان، فردی که احتمال می رود بتواند به زودی به عنوان جانشین آنگلا مرکل در قامت صدراعظم جدید ظاهر شود، با یک گاف سیاسی همه را متحیر کرد.

رسانه های آلمانی تصویری از آرمین لاشت رییس حزب دموکرات مسیحی آلمان منتشر کرده اند که نشان می دهد او روز شنبه در جریان مراسم ادای احترام به قربانیان این فاجعه، می خندیده است.

این رهبر محافظه کار آلمان به همراه فرانک-والتر اشتاینمایر رییس جمهور آلمان به شهر ارفتشتات رفته بود تا به ارزیابی حجم ویرانی ناشی از سیل بپردازد.

بر این اساس برخی از روزنامه های آلمان این گونه تیتر زدند که لاشت در حالی که کشور در رنج است، می خندد و بسیاری نیز با اشاره به خشم ملت از این رفتار، خواستار عذرخواهی او شده اند.

این تصویر به ویژه از آن رو بسیار واکنش برانگیز بوده که آرمین لاشت در حال حاضر رییس الوزرای یکی از دو منطقه با بیشترین آسیب از سیل، یعنی نوردراین وستفالن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عکس/ یک «گاف سیاسی بزرگ» در زمان سیل!

عکس/ یک «گاف سیاسی بزرگ» در زمان سیل!