مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 02:102021-07-18اجتماعي

شهرهای قرمز در یک قدمی ابهر و خرم دره


همسایگی ابهر و خرم دره با استان قزوین و وضعیت قرمز در برخی از شهرستان های این استان زنگ هشدار را برای مسئولان این دو شهرستان به صدا در آورده است.

- ایسنا/زنجان همسایگی ابهر و خرم دره با استان قزوین و وضعیت قرمز در برخی از شهرستان های این استان زنگ هشدار را برای مسئولان این دو شهرستان به صدا در آورده است.

طبق آخرین رنگ بندی کرونایی شهرهای استان زنجان وضعیت سه شهرستان نارنجی و پنج شهرستان نیز زرد بوده و این استان فاقد شهرستان های آبی و سفید است.

در آخرین رنگ بندی کرونایی وضعیت شهرستان های ابهر، خرم دره و زنجان نارنجی است و شهرستان های طارم، ماه نشان، ایجرود، خدابنده و سلطانیه رنگ زرد کرونایی بر تن دارند.

در این بین موضوعی که باید مورد توجه جدی مسئولان بهداشت و درمان دو شهرستان ابهر و خرم دره قرار گیرد، وضعیت قرمز کرونایی قزوین است که با توجه به مراودات بالای این دو شهرستان با قزوین و نیز رفت و آمد کارگران این دو شهرستان، زنگ هشداری است که می طلبد مسئولان این دو شهرستان نسبت به کنترل ها حساسیت بالاتری داشته باشند.

با توجه به اینکه ویروس کرونا با سویه دلتا در استان قزوین نیز مشاهده و گزارش شده است، علاوه بر کنترل هایی که در این حوزه در دو شهرستان توسط مسئولان باید با جدیت پیگیری شود، شهروندان نیز باید در رعایت دستورالعمل های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرهای قرمز در یک قدمی ابهر و خرم دره

شهرهای قرمز در یک قدمی ابهر و خرم دره