مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 17:302021-07-18اقتصادي

صدور و تمدید 869 مجوز در حوزه صنایع دستی گلستان


معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان از صدور و تمدید 869 فقره مجوز در حوزه صنایع دستی در سه ماهه اول سال 1400 خبر داد.

- ، مریم حاجی ابراهیمی شامگاه یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: در راستای اجرای طرح ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی در سه ماهه نخست سال جاری تعداد 46 مجوز مشاغل خانگی شامل 42 فقره مستقل و چهار فقره پشتیبان در حوزه صنایع دستی استان گلستان صادر شده است.

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان افزود: همچنین با توجه به اهمیت حوزه صنایع دستی در حمایت از کالای ایرانی و بحث اشتغال زایی آن و پیگیری های انجام شده توسط کارشناسان صنایع دستی، در سه ماهه اول سال گذشته 661 پروانه تولید انفرادی، 21 پروانه تولید کارگاهی و 141 کارت شناسایی توسط این معاونت صادر و یا تمدید شده است.

وی اضافه کرد: این تعداد مجوز برای متقاضیانی که دارای تخصص، تجربه و آشنایی به فرآیند تولید و توانایی ساخت محصول دریکی از رشته های صنایع دستی بوده اند، صادر و تمدیدشده است.

حاجی ابراهیمی درزمینه نحوه فعالیت های کارگاهی و انفرادی بیان کرد: پروانه تولید انفرادی برای هنرمندانی است که برای خود اشتغال خانگی ایجاد کرده و در کارگاه های فعال خانگی خود محصولات صنایع دستی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور و تمدید 869 مجوز در حوزه صنایع دستی گلستان

صدور و تمدید 869 مجوز در حوزه صنایع دستی گلستان