مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 15:402021-07-18سياسي

انتقاد از عدم اعلام نتایج قطعی انتخابات شورای شهر تبریز


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با انتقاد از عدم اعلام نتایج قطعی انتخابات شورای شهر تبریز گفت: سلامت و صلابت انتخابات شوراها با نقش آفرینی شورای نگهبان در مراحل بررسی صلاحیت نامزدها و اعلام نتایج آنها محقق میشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در دیدار اعضای دفتر نظارت شورای نگهبان استان با تاکید بر اینکه مشخص نشدن نتایج قطعی به اعتماد مردم خدشه وارد می کند، اظهار داشت: در انتخابات شورای شهر تبریز بعد از اعتراض به نتایج اولیه و بازشماری بخشی از صندوق ها، با گذشت یک ماه از تاریخ برگزاری آن هنوز نتایج قطعی اعلام نشده است.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه روشن نشدن نتایج انتخابات شوراها شایسته نام تبریز نیست، افزود: باید بود این قوانین با موازین شرع مقدس اسلام تطبیق داده شد.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه علما نسبت به برخی ماده های آن اعتراض داشتند و معتقد بودند تعرض بر قلمرو شرع است، خاطرنشان کرد: آیت الله شیخ فضل‏الله نوری برای حل این مسأله موضوع نظارت علما بر قوانین موضوعه را پیشنهاد کرد که به ‏عنوان اصل دوم متمم قانون اساسی به تصویب رسید و نظارت علما بر قوانین مجلس قانونی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از عدم اعلام نتایج قطعی انتخابات شورای شهر تبریز

انتقاد از عدم اعلام نتایج قطعی انتخابات شورای شهر تبریز