مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 15:152021-07-18اقتصادي

بازسازی مسکن ناایمن روستاهای خوزستان/ ابلاغ وام یک میلیارد ریالی


مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان بر ضرورت بازسازی یا مقاوم سازی خانه های نا ایمن روستاهای این استان تأکید کرد و گفت: در این راستا وام 100 میلیون تومان ابلاغ شده است.

- ، مسعود انصاریان ظهر امروز یکشنبه در نشست خبری با اشاره به اینکه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با حوزه کاری نسبتاً وسیع و جامعه هدف آن نیز به طور عمومی خانواده های ضعیف و قشر کم درآمد ساکن در روستاهاست، اظهار کرد: طرحی در خوزستان با تأخیر نسبت به دیگر نقاط کشور مسکن محرومان آغاز شده که بر اساس تفاهم نامه های کمیته امداد و بهزیستی اجرا و تسهیلات آن برای افراد محرومی که تحت پوشش این دو نهاد نیستند، در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات یک میلیارد ریالی با کارمزد پنج درصد و ضمانت نامه سفته زنجیره ای و 300 میلیون ریال کمک بلاعوض ادامه داد: در خوزستان پنج هزار واحد سهمیه وجود دارد که دو هزار واحد آن را به تکمیل منازل آسیب دیده از زلزله مسجدسلیمان اختصاص و سه هزار واحد دیگر را میان شهرستان ها تقسیم شدند تا کسانی که فاقد مسکن یا فاقد مسکن مناسب هستند، بتوانند از این تسهیلات استفاده کنند.

مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان با اشاره به ابلاغ نامه این تسهیلات به فرمانداری ها برای اطلاع رسانی از طریق دهیاری ها تصریح کرد: این تسهیلات در نظر گرفته شده تا اهالی روستایی یک مسکن ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازسازی مسکن ناایمن روستاهای خوزستان/ ابلاغ وام یک میلیارد ریالی

بازسازی مسکن ناایمن روستاهای خوزستان/ ابلاغ وام یک میلیارد ریالی