مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 14:552021-07-18سياسي

ورود بیش از 31 هزار دُز واکسن کرونا به خراسان جنوبی


دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری، کنترل و مدیریت بیماری کرونا در خراسان جنوبی اظهار کرد: امشب 31 هزار و 800 دُز واکسن سینوفارم و کووبرکت به خراسان جنوبی وارد می شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری، کنترل و مدیریت بیماری کرونا در خراسان جنوبی اظهار کرد: امشب 31 هزار و 800 دُز واکسن سینوفارم و کووبرکت به خراسان جنوبی وارد می شود.

غلامرضا شریف زاده، امروز یکشنبه 27 تیرماه به رسانه های گروهی گفت: از این تعداد 27 هزار و 600 دُز واکسن سینوفارم است که به عنوان دُز اول و دوم به گروه هدف متقاضی تزریق خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: همچنین از این تعداد 4 هزار و 200 دُز واکسن ایرانی کووبرکت است که به عنوان مرحله اول به جامعه هدف تزریق خواهد شد.

وی با بیان اینکه تزریق واکسن های وارد شده به استان از فردا اغاز می شود، تصریح کرد: با ورود این محموله به استان، روند واکسیناسیون کرونا در استان سرعت می گیرد.

دبیرستاد دانشگاهی پیشگیری، کنترل و مدیریت بیماری کرونا در استان گفت: در این مرحله واکسیناسیون افراد بالای 70 سال بدون نوبت دهی و افراد 60 تا 70 سال پس از ثبت نام نام در سامانه SALAMAT.

GOV.

IR انجام می شود.

شریف زاده بیان کرد: هم اکنون امکان ثبت نام برای افراد 50 تا 60 سال نیز در سامانه فراهم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود بیش از 31 هزار دُز واکسن کرونا به خراسان جنوبی

ورود بیش از 31 هزار دُز واکسن کرونا به خراسان جنوبی