مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 14:102021-07-18فرهنگي

اعتراض کارگردان مستند باشگاه استقلال در پی پخش یک برنامه از شبکه ماهواره ای


کارگردان مستند «آبی به رنگ آسمان» درباره باشگاه استقلال نسبت به استفاده بی اجازه از اثرش در برنامه ای در یک شبکه ماهواره ای گله کرد.

- جی پلاس ، میر رفیعی در این متن گذاشت، نوشت: جمعه گذشته، شبکه ماهواره ای ایران اینترنشنال مستندی از زنده یاد پرویز خسروانی در برنامه ای با نام میراث ماندگار پخش کرد که بیشتر محتوای آن برگرفته از فیلم ها، روزنامه ها و مصاحبه های آبی به رنگ آسمان و حتی من ناصر حجازی هستم… بود ولی در تیتراژ نام عوامل دیگری به چشم می آمد، حال بماند که با کمی دقت به متن شان، کپی از نوشته زنده یاد خشایار الوند نویسنده اثر مربوط به تاریخ باشگاه استقلال نیز به خوبی دیده می شد.

ایسنا نوشت؛ اینجانب امیر رفیعی نه فقط به عنوان کارگردان که به عنوان تهیه کننده و مالک مشترک آثار فوق تعجب کردم که چطور این شبکه بی توجه به حقوق مادی و معنوی فیلم هایم و بدون کسب هیچ اجازه ای حتی یک تماس تلفنی و فقط با ذکر نام دو مستند مورد اشاره در بخش منبع کارشان آن هم گذرا اقدام به چنین انتشاری کرده است در حالی که ظاهرا آن ها به خوبی بایستی قوانین مربوط به کپی رایت را بدانند.

برای آبی به رنگ آسمان و من ناصر حجازی هستم… هر کدام به تنهایی سال ها بدون حمایت هیچ ارگانی وقت گذاشته شده، تهیه منابع آرشیوی آن به خصوص قبلِ انقلاب، زحمت زیادی به خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض کارگردان مستند باشگاه استقلال در پی پخش یک برنامه از شبکه ماهواره ای

اعتراض کارگردان مستند باشگاه استقلال در پی پخش یک برنامه از شبکه ماهواره ای