مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 13:502021-07-18ورزشي

بدرقه تیم ملی بسکتبال ایران برای اعزام به المپیک توکیو


مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی بسکتبال ایران به همراه بدرقه این تیم جهت اعزام به المپیک توکیو 2020 در استادیوم بسکتبال آزادی تهران برگزار شد.

- ویروس کرونا باعث شده بود تا المپیک 2020 توکیو نیز به تعویق بیفتد.

اما با یک سال تاخیر تا چند روز دیگر شاهد برگزاری این مسابقات خواهیم بود و تیم ملی بسکتبال ایران با شایستگی تمام در این رقابت ها شرکت خواهد کرد.

هم گروه شدن با تیم های آمریکا، فرانسه و چک، فرصتی خواهد بود تا با کسب تجربه های مهم، شاهد درخشش تیم ملی بسکتبال ایران در این رقابت ها باشیم.

در ابتدای این مراسم از تیم سه نفره بسکتبال بانوان ایران تقدیر شد و به رسم یادبود هدایایی از طرف داریاهمراه، حامی مالی فدراسیون بسکتبال، به اعضای تیم و کادر فنی اهدا شد.

در ادامه رامین طباطبایی، رییس فدراسیون بسکتبال اظهار کرد: این دومین مرتبه است که تیم ملی بسکتبال ایران پس از انقلاب به المپیک صعود می کند و با برنامه ریزی و حمایت مناسب توانستیم به المپیک توکیو صعود کنیم.

وی ادامه داد: گروه بسیار سختی داریم اما ملی پوشان تمام تلاش خود را خواهند کرد و امیدوار به شکوفایی بسکتبال ایران در آینده هستیم.

پس از صحبت های مدیرعامل محترم هلدینگ مات و مدیر بازاریابی شرکت داریاهمراه و همچنین برگزاری جلسه پرس و پاسخ سر مربی تیم ملی با اصحاب رسانه، وید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدرقه تیم ملی بسکتبال ایران برای اعزام به المپیک توکیو

بدرقه تیم ملی بسکتبال ایران برای اعزام به المپیک توکیو