مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 13:152021-07-18سياسي

بهشت آباد مجوز زیست محیطی ندارد/ مسئولان با تخلفات آشکار برخورد کنند


رییس کمیته صیانت از آب چهارمحال و بختیاری گفت: بهشت آباد مخالفت های 100 درصدی محیط زیست را دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد صبح امروز نشست هم اندیشی خانه مطبوعات و خبرنگاران استان با هدف اخذ نظرات فعالان حوزه آبی و دغدغه مندان در این حوزه برگزار شد.

فریدون استکی در این جلسه با بیان اینکه آگاهی دادن و حساس کردن مردم توسط مطبوعات و رسانه ها صورت می گیرد، گفت: طی این سال ها جلسات متعددی با حضور خبرنگاران برگزار شد و انتظار داریم اصحاب رسانه این موضوعات آبی را در سطح ملی پیگیری کنند.

وی ادامه داد: 30 الی 40 سال است که آب استان مشکل دارد و با توجه به شرایط جوی طی 10 الی12 سال اخیر آب استان را نصف نمودند، این طرح های انتقال در زمان انقلاب طراحی شده و همه شهرک ها و صنایع به امید این 11 میلیارد آب پیشرفت کرد و این امر در صورتی است که جمعیت 2 برابر، آب نصف و مصرف بیشتر شده است.

استکی اظهار کرد: در  استان همجوار مسئولان استانی و ملی یک دست هستند و تخلفات آشکار با حمایت مسئولان رخ می دهد حضور 800 تراکتور در زاینده رود، آتش زدن ماشین کارکنان آب منطقه ای و تجمعات دیگر بدون برخورد دستگاه های متولی در حال انجام است.

مدیرکمیته صیانت از آب استان بیان کرد: در جلسات مختلف با مسئولان ملی مطالب و مشکلات مطرح و خواستار فراهم نمودن حق و حقوق مردم استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهشت آباد مجوز زیست محیطی ندارد/ مسئولان با تخلفات آشکار برخورد کنند

بهشت آباد مجوز زیست محیطی ندارد/ مسئولان با تخلفات آشکار برخورد کنند