مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 11:502021-07-18اقتصادي

ایمن سازی 67 هزار واحد مسکن روستایی در خوزستان


مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان با بیان اینکه آمار دقیقی از خانه های نا ایمن در خوزستان وجود ندارد، گفت: در استان خوزستان حدود 260 هزار واحد مسکونی روستایی وجود دارد و در برنامه ای که داشته ایم تاکنون حدود 67 هزار واحد از این تعداد ایمن سازی شده اند.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان با بیان اینکه آمار دقیقی از خانه های نا ایمن در خوزستان وجود ندارد، گفت: در استان خوزستان حدود 260 هزار واحد مسکونی روستایی وجود دارد و در برنامه ای که داشته ایم تاکنون حدود 67 هزار واحد از این تعداد ایمن سازی شده اند.

مسعود انصاریان در نشست خبری با موضوع ساخت مسکن محرومان که امروز، 27 تیرماه در محل بنیاد مسکن خوزستان در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: با وجود تلاش ها و اطلاع رسانی های فراوان آن گونه که انتظار می رفت از طرح های ما استقبال نشده است.

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی حوزه کاری نسبتا وسیعی دارد و جامعه هدف ما نیز عموما جامعه ضعیف و قشر کم درآمد است که در روستاها ساکن هستند؛ طرحی در کشور تحت عنوان مسکن محرومین آغاز شده است که در خوزستان به دلیل انعقاد دیرهنگام تفاهم نامه، دیرتر آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در طرح مسکن محرومین براساس تفاهم نامه هایی که با کمیته امداد و بهزیستی داریم، تسهیلاتی شامل 100 میلیون تومان وام با کارمزد 5 درصد و ضمانت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمن سازی 67 هزار واحد مسکن روستایی در خوزستان

ایمن سازی 67 هزار واحد مسکن روستایی در خوزستان