مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 11:352021-07-18اقتصادي

تبلت ها از 2 مرداد مشمول طرح رجیستری می شوند


برای استقرار تدریجی طرح رجیستری برای تبلت ها، از 2 مرداد 1400 تبلت یکی از برندها و از تاریخ 9 مرداد 1400 سایر برندهای تبلت مشمول طرح رجیستری خواهند شد.

- به نقل از صدا و سیما، فاز دوم طرح رجیستری از 12 تیرماه با رجیستر شدن ساعت های هوشمند دارای سیمکارت آغاز شد، حال خبرها حاکی از آن است که تبلت ها از ابتدای مرداد ماه مشمول طرح رجیستری می شوند.

طرح ثبت تلفن همراه (رجیستری) در سال های گذشته به منظور مبارزه سیستمی با قاچاق موبایل، توسط ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، با همکاری دو وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت و وزارتخانه ارتباطات و فناوری اطلاعات اجرا شد.

این طرح از آذر ماه 96 برای تلفن همراه شروع و در فروردین 97 به طور کامل اجرایی شد، به گفته مقامات ستاد مبارزه با قچاق کالا و ارز، طرح رجیستری توانسته است تاکنون 6.

5 میلیارد دلار از قاچاق بازار تلفن همراه را کاهش دهد؛ همچنین جلوگیری از ورود کالای قاچاق باعث شده تا کالاهای وارداتی استانداردهای لازم جهت ورود به کشور را رعایت کنند و ملزم به ارائه خدمات پس از فروش مناسب و گارانتی 18 ماهه باشند.

تبلت ها از 2 مردادها مشمول طرح رجیستری اکبر سلطانی کارشناس ارشد سامانه همتا با اشاره به اینکه کشور سالانه به حدود 2 میلیون تبلت نیاز دارد، گفت: بازار تبلت در ایران بیش از 300 میلیون دلار ارزش دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبلت ها از 2 مرداد مشمول طرح رجیستری می شوند

تبلت ها از 2 مرداد مشمول طرح رجیستری می شوند