مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 10:152021-07-18اقتصادي

کرونا فعالیت خیاطان را نصف کرد/ مزون های بدون تابلو مجوز ندارند


رییس اتحادیه خیاطان زنانه و مردانه تهران با انتقاد از اعمال محدودیت های بدون حمایت در موج جدید کرونا، گفت: با شیوع ویروس کرونا وضعیت سفارشی دوزان بسیار بد است و خیلی از آنها هم بیکار شده اند و سری دوزان هم که شاید وضع بهتری داشته باشند راندمان کارشان 50 درصد افت داشته است.

- رییس اتحادیه خیاطان زنانه و مردانه تهران با انتقاد از اعمال محدودیت های بدون حمایت در موج جدید کرونا، گفت: با شیوع ویروس کرونا وضعیت سفارشی دوزان بسیار بد است و خیلی از آنها هم بیکار شده اند و سری دوزان هم که شاید وضع بهتری داشته باشند راندمان کارشان 50 درصد افت داشته است.

حبیب طهماسبی نیک در گفت وگو با ایسنا، از لطمه شدید خیاطان از شیوع ویروس کرونا خبر داد و گفت: کار خیاطان تقریباً نیمه تعطیل شده است.

چراکه مردم به فکر سلامتی خود هستند و کمتر به بازار مراجعه می کنند و از طرف دیگر به دلیل مشکلات معیشتی اولویت نیازهای اولیه اعم از خوراکی و بخش سلامت است.

وی با اشاره به فعالیت 4000 عضو در اتحادیه خیاطان تهران، تصریح کرد: در این شرایط وضعیت سفارشی دوزان بسیار بدتر است و حتی می توان گفت حداکثر با 25 درصد ظرفیت فعالیت می کنند و خیلی از آنها هم بیکار شده اند.

سری دوزان هم که شاید وضع بهتری داشته باشند راندمان کارشان 50 درصد افت داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا فعالیت خیاطان را نصف کرد/ مزون های بدون تابلو مجوز ندارند

کرونا فعالیت خیاطان را نصف کرد/ مزون های بدون تابلو مجوز ندارند