مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 10:102021-07-18اقتصادي

رشد 300 درصدی صدور پروانه تولید برای واحدهای فرش دستباف


رییس اداره فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از رشد 300 درصدی صدور پروانه تولید برای واحدهای تولید فرش دستباف در سه ماهه اول سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی، مهدی کلالی در حاشیه جلسه وبینار مرکز ملی فرش ایران اظهار کرد: از ابتدای سال جاری، شرایط صدور پروانه بهره برداری از طریق سامانه بهین یاب(توسط متقاضی) و هماهنگ(اداره فرش)،  به منظور تسریع و تسهیل در انجام امور و جلوگیری از سردرگمی ارباب رجوع مهیا شده است و تمام اقدامات در داخل اداره فرش سازمان صمت انجام می شود و متقاضیان به ساده ترین شکل ممکن پروانه تولید خود را دریافت می کنند.

رییس اداره فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی افزود: در سه ماهه اول سال 1400، دوازده پروانه تولید برای تولیدکنندگان فرش اعم از کارگاهی، متمرکز و غیرمتمرکز در خراسان رضوی صادر شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل با رشد 300 درصدی روبرو بوده است.

وی تاکید کرد: این واحدهای تولیدی بدون هیچگونه دریافت تسهیلات مشغول به کار شده اند و برای حداقل 300نفر ایجاد شغل شده است.

کلالی تصریح کرد: شرایط پرداخت تسهیلات کارا با بهره 18درصد و زمان بازپرداخت 84 ماهه برای تولیدکنندگان فعال در حوزه فرش دستباف فراهم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 300 درصدی صدور پروانه تولید برای واحدهای فرش دستباف

رشد 300 درصدی صدور پروانه تولید برای واحدهای فرش دستباف