مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 08:302021-07-18اقتصادي

رشد 300 درصدی صدور پروانه تولید برای واحدهای فرش دستباف


رییس اداره فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از رشد 300 درصدی صدور پروانه تولید برای واحدهای تولید فرش دستباف در سه ماهه اول سال جاری خبر داد.

- رییس اداره فرش سازمان صنعت, معدن و تجارت خراسان رضوی خبر داد: رشد 300 درصدی صدور پروانه تولید برای واحدهای فرش دستباف ایسنا/خراسان رضوی رییس اداره فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از رشد 300 درصدی صدور پروانه تولید برای واحدهای تولید فرش دستباف در سه ماهه اول سال جاری خبر داد.

مهدی کلالی در حاشیه جلسه وبینار مرکز ملی فرش ایران اظهار کرد: از ابتدای سال جاری، شرایط صدور پروانه بهره برداری از طریق سامانه بهین یاب (توسط متقاضی ) و هماهنگ (اداره فرش)، به منظور تسریع و تسهیل در انجام امور و جلوگیری از سردرگمی ارباب رجوع مهیا شده است و کلیه اقدامات در داخل اداره فرش سازمان صمت صورت می پذیرد و متقاضی به ساده ترین شکل ممکن پروانه تولید خود را دریافت می نمایند.

وی افزود: در سه ماهه اول سال 1400، دوازده پروانه تولید برای تولیدکنندگان فرش اعم از کارگاهی، متمرکز و غیرمتمرکز در استان صادر شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل با رشد 300 درصدی روبرو بوده است.

رییس اداره فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی تاکید کرد: این واحدهای تولیدی بدون هیچ گونه دریافت تسهیلات مشغول به کار شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 300 درصدی صدور پروانه تولید برای واحدهای فرش دستباف

رشد 300 درصدی صدور پروانه تولید برای واحدهای فرش دستباف