مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 07:402021-07-18اجتماعي

پیش بینی رگبار پراکنده باران در خراسان جنوبی


کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی اظهار کرد: ایستگاه های معدن پروده، چیروک، عشق آباد و سرند طبس با ثبت 2 میلیمتر بارندگی در شبانه روز گذشته بیشترین بارش ها را ثبت کردند.

- ایسنا/خراسان جنوبی کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی اظهار کرد: ایستگاه های معدن پروده، چیروک، عشق آباد و سرند طبس با ثبت 2 میلیمتر بارندگی در شبانه روز گذشته بیشترین بارش ها را ثبت کردند.

فاطمه لطفی در گفت وگو با ایسنا گفت: طی 24 ساعت گذشته فتح آباد، مهوید، ده محمد و کریمو حدود 4 میلیمتر، انارستانک 3 میلیمتر، خرو و باغستان حدود 2 میلیمتر، فردوس، طبس، عشق آباد، ارسک، پیکوه و سرند فردوس حدود یک میلیمتر و بشرویه هم کمتر از یک میلیمتر بارش را گزارش کردند.

وی با بیان اینکه به لحاظ دمایی از فردا تا روز سه شنبه با کاهش دما هوا کمی خنک تر خواهد شد، تصریح کرد: طی 24 ساعت گذشته خنک ترین نقطه استان سربیشه با حداقل دمای 17 درجه سلسیوس و دهسلم نهبندان با حداکثر دمای 46 درجه سلسیوس گرم ترین نقطه استان ثبت شده است.

لطفی با بیان اینکه تا اواسط هفته جاری، وزش باد شدید وقوع پدیده گرد و خاک در استان پیش بینی می شود، افزود: برای امروز با افزایش ابر شاهد رگبار و رعد و برق پراکنده به ویژه در نیمه غربی و قسمت هایی از جنوب استان خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی رگبار پراکنده باران در خراسان جنوبی

پیش بینی رگبار پراکنده باران در خراسان جنوبی