مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 06:402021-07-18سياسي

اتمام حدنگاری عرصه های منابع طبیعی گلستان تا شهریور


معاون اجتماعی و پیشگیری از جرم دادگستری گلستان با اشاره به حدنگاری 95 درصد اراضی منابع طبیعی استان، گفت: با حدنگاری 75 هزار هکتار اراضی باقی مانده منابع طبیعی گلستان تا پایان شهریور ماه امسال، - ایسنا/گلستان معاون اجتماعی و پیشگیری از جرم دادگستری گلستان با اشاره به حدنگاری 95 درصد اراضی منابع طبیعی استان، گفت: با حدنگاری 75 هزار هکتار اراضی باقی مانده منابع طبیعی گلستان تا پایان شهریور ماه امسال، پرونده دست اندازی به اراضی ملی استان برای همیشه بسته می شود.

حجت الاسلام مهدی قاسمی وناجمی در جلسه کارگروه پیشگیری از وقوع جرم استان اظهار کرد: تاکنون حدنگاری 95 درصد از اراضی منابع طبیعی استان انجام شده و 5 درصد دیگر یعنی حدود 75 هزار هکتار باقیمانده هم تا پایان شهریور امسال حدنگاری آن انجام می شود.

وی افزود: اجرای طرح کاداستر اراضی ملی از ساخت و ساز غیرمجاز و دست اندازی به اراضی منابع طبیعی جلوگیری می کند و سرعت پاسخگویی به استعلام اداره ها و مراجعان به دستگاه ها را بیشتر می کند.

قاسمی وناجمی از اجرای حدنگاری اراضی پارک ملی گلستان هم خبر داد و گفت: بخشی از کار انجام شده و مابقی نیز در حال انجام است.

وی در ادامه این جلسه گفت: قرار شد برای اراضی مورد اختلاف منابع طبیعی و کشاورزی هم کمیته رفع تداخلات در همه شهرستان ها فعال و پس از تع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام حدنگاری عرصه های منابع طبیعی گلستان تا شهریور

اتمام حدنگاری عرصه های منابع طبیعی گلستان تا شهریور