مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 04:502021-07-18سياسي

75 درصد جمع آوری زباله از منازل در تبریز به صورت غیر اصولی انجام می شود


مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی از طرح تشدید نظارت بر مراکز دفن پسماند شهری خبر داد و گفت: متاسفانه 75 درصد از روند جمع آوری زباله از منازل در تبریز به صورت غیر اصولی انجام می شود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی از طرح تشدید نظارت بر مراکز دفن پسماند شهری خبر داد و گفت: متاسفانه 75 درصد از روند جمع آوری زباله از منازل در تبریز به صورت غیر اصولی انجام می شود.

حسن عباس نژاد با اعلام این خبر، اظهار کرد: متاسفانه مدیریت پسماند در جامعه بیشتر روی دفن تمرکز پیدا کرده که باید با برنامه ریزی دقیق مطابق قانون مدیریت پسماند و آیین نامه اجرایی آن و همچنین ایجاد زیر ساخت های فنی و بهداشتی به سمت مدیریت اصولی پسماندها حرکت کنیم.

وی افزود: امروزه موضوع جمع آوری و دفع پسماندها به طریقی مناسب که باعث کاهش خطرات مربوط به سلامتی انسانها و آسیب های زیست محیطی گردد؛ حائز اهمیت است.

وی افزود: 59 مرکز دفن زباله شهری و روستایی در استان وجود دارد که بر اساس آخرین آمار میزان پسماندهای خانگی تولید شده در استان حدود 2500 تن در روز است که در این میان کلانشهر تبریز با میزان تولید زباله یکهزار و 200 تن در روز بیشترین سهم میزان تولید زباله را در استان داشته و در سایر شهرهای استان نیز یکهزار و 523 تن در روز زباله تولید می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

75 درصد جمع آوری زباله از منازل در تبریز به صورت غیر اصولی انجام می شود

75 درصد جمع آوری زباله از منازل در تبریز به صورت غیر اصولی انجام می شود