مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 03:452021-07-18اقتصادي

پیگیری دستور رییس قوه قضاییه در مورد کارخانه سیمان دهلران


مدیرکل بازرسی استان ایلام از پیگیری دستور رییس قوه قضاییه در مورد کارخانه سیمان دهلران خبر داد و گفت: این طرح عظیم با پیشرفت فیزیکی بیش از 90 درصد نیمه کاره رها شده است.

- مهدی اصلانی کرچی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در مورد کارخانه سیمان دهلران ضعف نظارت مدیران دولتی اعم از بانک و دستگاه حوزه صنعت ضعیف بوده و انتظار می رفت مجری طرح جدی تر پای کار می آمد و طرح را سریع تر جمع می کرد.

وی افزود: با توجه به دستور ریاست قوه قضاییه برای بررسی مشکلات واحد تولیدی کارخانه سیمان دهلران سازمان بازرسی برای برسی دقیق و گزارش جامع به صورت میدانی در این کار خانه حضور پیدا کرده و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آن قرار گرفتیم.

وی کمک به راه اندازی و فعال شدن کارخانه سیمان دهلران را هدف این سازمان عنوان کرد و گفت: سازمان بازرسی مانع ادامه فعالیت این کارخانه با توجه به حجم سرمایه گذاری صورت گرفته نیست.

اصلانی کرچی بیان کرد: دردآور است طرحی که 15 سال از عملیات اجرایی آن می گذرد و حدود 33 میلیون یورو هزینه ارزی و افزون بر 500 میلیارد ریال سرمایه گذاری ریالی داشته شده و ماشین آلات سالیان سال است که بلاتکلیف مانده اند است وی تصریح کرد: چرا باید یک طرح عظیم با پیشرفت فیزیکی بیش از 90 درصد نیمه کاره رها شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری دستور رییس قوه قضاییه در مورد کارخانه سیمان دهلران

پیگیری دستور رییس قوه قضاییه در مورد کارخانه سیمان دهلران