مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 20:252021-07-17فرهنگي

اجحاف در حق مجری های باسابقه تلویزیون


که اخیرا در برنامه «مثبت صباهنگ» رادیو صبا مشغول اجراست، درباره به کار گرفتن بازیگران و فوتبالیست ها در تلویزیون به عنوان مجری و به تبع آن منزوی شدن مجریان باسابقه، - مسعود روشن پژوه ـ مجری قدیمی تلویزیون ـ که اخیرا در برنامه مثبت صباهنگ رادیو صبا مشغول اجراست، درباره به کار گرفتن بازیگران و فوتبالیست ها در تلویزیون به عنوان مجری و به تبع آن منزوی شدن مجریان باسابقه، تصریح کرد: من تلویزیون را به دلیل وام گرفتن از موفقیت برخی هنرمندان و فوتبالیست ها و وارد کردن آن ها در فضای تلویزیون به دلیل شهرتشان نمی بخشم.

مسعود روشن پژوه که یکی از مجریان باسابقه رادیو و تلویزیون است و به مدت 12 سال اجرای برنامه ای با نام مسابقه محله را بر عهده داشت، اخیرا با اجرای برنامه در رادیو از تلویزیون فاصله گرفته است.

این مجری در رابطه با تجربه اجرا در فضای رادیو، به ایسنا گفت: رادیو فضای مناسبی برای خیلی از فعالیت هایی است که شاید نشود در قالب کارهای تلویزیونی انجام داد.

او با اشاره به این نکته که رادیو فاقد منابع تصویری است، خاطرنشان کرد: در اجرای رادیویی شما باید منابع تصویری را به گونه ای در کلام و اجرای خود لحاظ کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجحاف در حق مجری های باسابقه تلویزیون

اجحاف در حق مجری های باسابقه تلویزیون