مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 14:402021-07-17سياسي

با سیل بند چند سانتیمتری نمی توان در برابر سیل اطلاعات فضای مجازی مقاومت کرد


استاندار کرمان خطاب به مسئولان و دست اندرکاران تولید محتوا گفت: هیچ مانعی برای ورود اطلاعات در دنیا به تار و پود هویت بچه های ما وجود ندارد.

- ایسنا/کرمان استاندار کرمان خطاب به مسئولان و دست اندرکاران تولید محتوا گفت: هیچ مانعی برای ورود اطلاعات در دنیا به تار و پود هویت بچه های ما وجود ندارد.

شما می خواهید یک سد چند سانتی متر در برابر سیلاب عظیم بسازید، بدانید که این سد مستحکم نیست و سد مستحکم همان گفتمان مستحکم است.

علی زینی وند عصر امروز 26 تیرماه در جلسه شورای هماهنگی دفاع مقدس گفت: از دستگاه هایی که در بحث تدوین کتاب شهدا اقدام کرده اند، تشکر می کنیم اما باید با بنیاد شهید و امور ایثارگران هماهنگ باشید.

وی افزود: در زمینه دفاع مقدس در جاهای مختلف کار می شود، منتها دستگاه ها باید در این خصوص نقش خود را به خوبی ایفا کنند و اگر در این باره کاری انجام ندهند بی مسئولیتی است.

استاندار کرمان با یادآوری رشادت های غیورمردان کرمانی در دوران 8 سال جنگ تحمیلی اظهار کرد: استان کرمان در دوران دفاع مقدس خوب درخشیده و لشکر 41 ثارالله کرمان آوازه دارد و حتی پس از پایان جنگ نیز کارهای ارزشمندی در زمینه دفاع مقدس انجام داده است.

وی سردار سلیمانی را اوج محصول دفاع مقدس دانست که مکتب وی در کشور در حال پیگیری است، تصریح کرد: اگر کرمان تولید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با سیل بند چند سانتیمتری نمی توان در برابر سیل اطلاعات فضای مجازی مقاومت کرد

با سیل بند چند سانتیمتری نمی توان در برابر سیل اطلاعات فضای مجازی مقاومت کرد