مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 11:552021-07-17اقتصادي

امسال، سال تحول حوزه درمان تامین اجتماعی کرمانشاه خواهد بود


مدیر درمان تامین اجتماعی کرمانشاه گفت: با پروژه های در حال اجرا و در برنامه، امسال سال تحول حوزه درمان تامین اجتماعی استان خواهد بود.

- ایسنا/کرمانشاه مدیر درمان تامین اجتماعی کرمانشاه گفت: با پروژه های در حال اجرا و در برنامه، امسال سال تحول حوزه درمان تامین اجتماعی استان خواهد بود.

دکتر میثم حجتی پور در نشست خبری امروز (26 تیر) با اشاره به اجرای طرح نسخ الکترونیک در حوزه درمان تامین اجتماعی کشور و به تبع آن استان کرمانشاه، اظهار کرد: مقدمات این طرح که الزام قانونی برای اجرای آن وجود داشت از آبان سال 1398 آغاز شد و در اسفند سال گذشته شاهد اجرای نهایی آن بودیم.

وی ادامه داد: بر اساس این طرح چاپ دفترچه های کاغذی متوقف و برای همه خدمات پزشکی و پاراکلینیک، نسخ الکترونیکی جایگزین شد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه با بیان اینکه تمامی زیرساخت های مورد نیاز این طرح در کشور و کرمانشاه فراهم شده، عنوان کرد: راه اندازی سامانه مربوطه، آموزش پزشکان و .

از جمله کارهای انجام شده است.

وی اضافه کرد: اگرچه ممکن است گاهی قطعی برق یا کندی اینترنت سامانه نسخ الکترونیک را تحت تاثیر قرار دهد، اما در مجموع مشکل زیرساختی برای اجرای این طرح وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال، سال تحول حوزه درمان تامین اجتماعی کرمانشاه خواهد بود

امسال، سال تحول حوزه درمان تامین اجتماعی کرمانشاه خواهد بود