مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 11:152021-07-17اقتصادي

374 نانوایی در شهرستان ری جریمه شدند


رییس اتاق اصناف شهرستان ری از اعمال جریمه برای 374 واحد نانوایی در سطح شهرستان به ارزش ریالی بیش از 6 میلیارد و 900 میلیون ریال در راستای کنترل قیمت و کیفیت نان خبر داد.

- لطف الله ستاره رییس اتاق اصناف شهرستان ری در گفت وگو با خبرنگار فارس در ری، با تأکید بر برخورد جدی بازرسان اتاق اصناف شهرستان ری با گران فروشی نان در سطح شهرستان اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون در راستای کنترل قیمت و کیفیت نان در شهرستان ری 374 واحد نانوایی به علت گران فروشی و کم فروشی جریمه شدند.

وی گفت: بازرسان اتاق اصناف در 5 بخش شهرستان ری به طور مداوم بر کلیه واحد های صنفی و به ویژه نانوایی ها نظارت می کنند و در این راستا برای نانوایان متخلف بیش از 6 میلیارد و 900 میلیون ریال برگه تخلف صادر و برای رسیدگی به مراجع ذی ربط ارسال شد.

رییس اتاق اصناف شهرستان ری در ادامه افزود: طرح تشدید نظارت بر نانوایی ها تا برقراری نظم، کنترل قیمت و کیفیت نان و اعلام رسمی افزایش نرخ نان توسط دولت ادامه دارد و با سودجویان برخورد جدی خواهد شد.

ستاره با بیان اینکه هزینه های نانوایان در طول دو سال سپری شده از نرخ گذاری دولت افزایش داشته است، تأکید کرد: نانوایان قشر زحمتکش جامعه هستند که با شرایط سخت فعالیت می کنند اما اخیراً به دلیل تعلل دولت در نرخ گذاری جدید این قشر زحمتکش، برای ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

374 نانوایی در شهرستان ری جریمه شدند

374 نانوایی در شهرستان ری جریمه شدند