مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 09:102021-07-17سياسي

شرط تحقق شعارهای انقلاب اسلامی تشکیل دولت جوان انقلابی است


امام جمعه خواف با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری گفت: شرط تحقق شعارهای انقلاب اسلامی تشکیل دولت جوان انقلابی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خواف، حجت الاسلام برزگرنژاد با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری گفت: با انتخاب رییس جمهور جدید، امیدواریم دولت جوان حزب اللهی که خواست رهبر معظم انقلاب است، متناسب به جریانات آینده ایران اسلامی شکل بگیرد.

امام جمعه خواف ادامه داد: آینده ایران متعلق به جوانان است و این قشر در آینده کوتاه یا میان مدت بسیاری از مدیریت ها و مسئولیت ها را برعهده می گیرد، بنابراین هرکس به آینده کشور علاقه مند است، باید جوانان را در ساختن هرچه بهتر آینده کشور کمک کند.

وی با بیان اینکه طبیعت جوان با عناصری همچون امید، ابتکار، صراحت، خطرپذیری و خستگی ناپذیری همراه است، تصریح کرد: همه این عناصر برای اداره جامعه، ضروری و ذی قیمت هستند و برخی از مشکلات کنونی هم ناشی از فقدان برخی از این عناصر است.

برزگرنژاد گفت و شنود با جوانان در شرایط فعلی کشور را دارای اهمیتی مضاعف دانست و تاکید کرد: برای هرگونه تصمیم گیری و اقدام باید به موقعیت بسیار حساس و مهم کنونی کشور توجه کامل کرد و از این قشر جوان در جامعه بهره گرفت تا به موفقیت های بزرگ دست یابیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرط تحقق شعارهای انقلاب اسلامی تشکیل دولت جوان انقلابی است

شرط تحقق شعارهای انقلاب اسلامی تشکیل دولت جوان انقلابی است