مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 07:452021-07-17سياسي

خروج از وضعیت با ثبات و خطر گسترش شرایط پرخطر کرونایی در استان سمنان


استاندار سمنان بر لزوم تدابیر لازم برای جلوگیری از گسترش شرایط پرخطر کرونایی به 6 شهرستان غیر قرمز فعلی تاکید کرد و گفت: روند شیوع کرونا ویروس در استان سمنان از وضعیت ثبات خارج و به شرایط صعودی درآمده است.

- ایسنا/سمنان استاندار سمنان بر لزوم تدابیر لازم برای جلوگیری از گسترش شرایط پرخطر کرونایی به 6 شهرستان غیر قرمز فعلی تاکید کرد و گفت: روند شیوع کرونا ویروس در استان سمنان از وضعیت ثبات خارج و به شرایط صعودی درآمده است.

علیرضا آشناگر در حاشیه نشست ملی و استانی ستاد مدیریت مقابله با کرونا ویروس در سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان افزود: با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای ارائه شده در این نشست و افزایش شیوع کرونا ویروس، فرمانداران استان تدابیر لازم را برای مدیریت و مقابله با ویروس کرونا اتخاذ کنند.

وی خاطرنشان کرد: وضعیت شیوع کرونا ویروس در استان سمنان مانند هفته های گذشته باثبات نیست و صعودی شده و باید برای کنترل و جلوگیری از شیوع این ویروس اقدامات لازم صورت گیرد.

استاندار سمنان ادامه داد: در حاضر حاضر دو شهرستان سمنان و گرمسار در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند که لازم است با برگزاری نشست های مستمر و اجرایی شدن مصوبات برای مقابله با کرونا اقدامات لازم انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج از وضعیت با ثبات و خطر گسترش شرایط پرخطر کرونایی در استان سمنان

خروج از وضعیت با ثبات و خطر گسترش شرایط پرخطر کرونایی در استان سمنان