مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 06:352021-07-17پزشكي

دمنوش پنج گیاه موثر در درمان و پیشگیری از کرونا


پزشکان طب سنتی گاهی به اشتباه گیاه دیگری را به جای مریم گلی معرفی می کنند در حالیکه نام علمی این گیاه،« salvia » است که در درمان بیماری های ویروسی فوق العاده موثر بوده و در درمان ویروس کرونا نیز می توان از آن استفاده کرد.

- پزشکان طب سنتی گاهی به اشتباه گیاه دیگری را به جای مریم گلی معرفی می کنند در حالیکه نام علمی این گیاه، salvia است که در درمان بیماری های ویروسی فوق العاده موثر بوده و در درمان ویروس کرونا نیز می توان از آن استفاده کرد.

متخصص گیاهان دارویی و طب سنتی گفت: دمنوشی متشکل از پنج گیاه می تواند در درمان و پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا موثر باشد.

دکتر علی شکوری گنجوی در گفت وگو با ایسنا در خصوص این ترکیب گیاهی اظهار کرد: با دم کردن مقدار برابری از آویشن، مریم گلی، شیرین بیان، زوفا و زنجبیل می توان دمنوش پنج گیاه را تهیه کرد که ضمن تامین حرارت بدن، بلغم عفونی شده را از بدن خارج و از سوی دیگر مشکلات و عوارض بیماری ویروسی را نیز دفع کند.

وی در تشریح راه های تقویت سیستم ایمنی بدن در مقابله با عفونت های ویروسی نیز گفت : بیماری های ویروسی از جمله سرماخوردگی از لحاظ طب سنتی در گروه بیماری های سرد دسته بندی می شوند که بر اثر ابتلا به این بیماری ها، بدن به سمت سردی، گاه بلغم و گاه سودا می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دمنوش پنج گیاه موثر در درمان و پیشگیری از کرونا

دمنوش پنج گیاه موثر در درمان و پیشگیری از کرونا