مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 04:402021-07-17ورزشي

شعبانی بهار: برای موفقیت وزیری در المپیک از هیچ تلاشی کوتاهی نکردیم


برای موفقیت میلاد وزیری تنها نماینده تیروکمان در بازیهای المپیک توکیو از هیچ تلاشی کوتاهی نکردیم و حمایت های خوبی از او صورت گرفته است.

- رییس فدراسیون تیروکمان گفت: برای موفقیت میلاد وزیری تنها نماینده تیروکمان در بازیهای المپیک توکیو از هیچ تلاشی کوتاهی نکردیم و حمایت های خوبی از او صورت گرفته است.

غلامرضا شعبانی بهار در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: برای حضور موفق میلاد وزیری تنها نماینده ایران در بازیهای المپیک توکیو از فروردین امسال تا امروز با توجه به شرایط بد اقتصادی، زمینه حضور او در تورنمنت های مختلف را فراهم کردیم تا به نتایج خوبی در المپیک دست پیدا کند.

وی گفت: این که از او انتظار کسب مدال داشته باشیم دور از ذهن است، اما امیدواریم نتایج او در هر مرحله از رقابتهای تیروکمان موفقیت آمیز باشد.

شعبانی بهار همچنین در خصوص وضعیت تجهیزات میلاد وزیری برای شرکت در المپیک، افزود: وزیری هیچ مشکلی از نظر تجهیزات و کمان ندارد، او حتی تمام پاداش ها و طلب های خود را گرفته است و هر چه تعهد داشت را با حمایت وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک انجام دادیم، ضمن این که همواره در کناره او بوده ایم و حمایت لازم را از او داشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعبانی بهار: برای موفقیت وزیری در المپیک از هیچ تلاشی کوتاهی نکردیم

شعبانی بهار: برای موفقیت وزیری در المپیک از هیچ تلاشی کوتاهی نکردیم