مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 تیر 1400 ساعت 15:002021-07-16سياسي

امام جمعه نقده خواستار بازشماری آراء انتخابات شورای شهر شد/قانون فصل الخطاب است


امام جمعه نقده در خطبه نماز جمعه از مسئولان هیئت های اجرایی و نظارتی خواستار بازشماری 10 درصد صندوق های رأی انتخابات شورای شهر طبق قانون شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، حجت الاسلام ابراهیمی در خطبه های این هفته نماز جمعه نقده ضمن اشاره به اهمیت ایام پیش رو از جمله شب و روز عرفه اظهارداشت:روزهای آینده از بعد معنوی بسیار ارزشمند است، لذا باید برای استفاده هرچه بیشتر و بهتر از این ایام برنامه ریزی کرد.

امام جمعه نقده ضمن بزرگداشت ایام آغاز حرکت امام حسین (ع) به سوی کربلا گفت:دهه اول ذی حجه دهه ای پربرکت است، از ذکر و یاد سیدالشهدا گرفته تا شب و روز عرفه و روز عید قربان که روز قربانی کردن خواهش های شیطانی نفس است.

حجت الاسلام ابراهیمی در بخش دیگری از خطبه های عبادی، سیاسی نمازجمعه به مباحث اخیر مطرح شده درباره انتخابات شورای شهر این شهرستان اشاره کرد و تاکید کرد: اخیرا بحث بازشماری صندوق های رای در سطح شهر مطرح شده است و عده ای نیز با این موضوع حاشیه سازی می کنند که باید مسوولین امر هرچه سریعتر نسبت به پاسخ گویی به این موضوعات بر اساس قانون اقدام کنند تا عظمت انتخابات به حاشیه کشیده نشود.

امام جمعه نقده ضمن تشکر از حضور باشکوه مردم پای صندوق های رای تصریح کرد: شاید عده ای از نامزد های شورای شهر در برخی موارد شکایت هایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه نقده خواستار بازشماری آراء انتخابات شورای شهر شد/قانون فصل الخطاب است

امام جمعه نقده خواستار بازشماری آراء انتخابات شورای شهر شد/قانون فصل الخطاب است