مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 تیر 1400 ساعت 14:152021-07-16سياسي

آبشناس در المیادین: به سود آمریکاست تا دولت روحانی هست به توافق بازگردد


کارشناس سیاسی برنامه «القسم» المیادین ویژه انتخابات ایران گفت، آمریکایی ها در آخرین لحظه گفته اند تحریم بانک مرکزی را تعلیق می کنند نه لغو اما به سود آمریکاست تا دولت روحانی هست به توافق هسته ای (برجام) بازگردد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شبکه خبری المیادین در ادامه ویژه برنامه القسم که تا روز ادای سوگند رییس جمهور جدید ایران ادامه دارد، امروز جمعه میزبان عماد آبشناس تحلیلگر سیاسی و سردبیر نشریه ایران دپلماتیک بود.

  آبشناس در ابتدای برنامه در پاسخ به سوالی درخصوص تعویق مذاکرات وین و علل آن گفت، در حقیقت قبل از انتخابات ریاست جمهوری، دولت حسن روحانی همه توان خود را به کار بست تا مذاکرات فعال شود و در نتیجه تحریم ها رفع شود.

امروز بعد از تمام شدن انتخابات و روشن شدن نتیجه، دولت دیگر آنچه برایش مهم است، سیاست های کلی ایران است و دیگر برایشان مهم نیست که توافق احیا شود یا خیر مگر در یک صورت که این توافق آبروی آینده سیاسی آنان را حفظ کند به طوری که بگویند ما در آخرین روزهای دولت این توافق را امضا کردیم.

حتی آقای [عباس] عراقچی پیش نویس توافق را به تهران آورد اما آمریکایی ها بهانه آوردند که تحریم ها را نمی توانند لغو کنند و صرفا آن را تعلیق می کنند اما دولت روحانی گفت چنین توافقی را نمی تواند امضا کند، این شما و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبشناس در المیادین: به سود آمریکاست تا دولت روحانی هست به توافق بازگردد

آبشناس در المیادین: به سود آمریکاست تا دولت روحانی هست به توافق بازگردد