مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 تیر 1400 ساعت 09:502021-07-16اقتصادي

کدام مناطق شمال شهر تهران روی گسل هستند؟


مناطقی از جمله آجودانیه و سعادت آباد بر گسل قرار دارند و در سال های گذشته میزان ساخت و ساز در این مناطق در مقایسه با سایر مناطق تهران به دلیل بالا بودن ارزش زمین افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: ایرج رهبر دبیر انجمن انبوه سازان تهران با اشاره به اینکه باید از نظر فنی ساخت و سازهای موجود در ایران مانند کشور ژاپن دارای ابعاد علمی باشد، گفت: ایران از نظر علمی و فنی دست کمی از سازندگان و طراحان کشور ژاپن ندارد و باید مقاومت واحدهای مسکونی که در این مناطق می سازیم مانند این کشور باشد.

رهبر توضیح داد: مناطقی از جمله آجودانیه و سعادت آباد بر گسل قرار دارند و در سال های گذشته میزان ساخت و ساز در این مناطق در مقایسه با سایر مناطق تهران به دلیل بالا بودن ارزش زمین افزایش یافته است.

دبیر انجمن انبوه سازان استان تهران اظهار کرد: اسکلت هایی که در ساختمان ها قرار دارند و به صورت ضربدری نصب می شوند و همچنین نصب پنجره های دوجداره و استفاده از بتن های با کیفیت از جمله موارد موجود در آیین نامه است.

رهبر به وارد شدن مصالح ساختمانی و همچنین مسکن به بورس اشاره کرد و گفت: بسیاری از مصالح ساختمانی مانند فولاد از سال های گذشته واردبورس شده، اما وارد شدن این بخش ها نتوانسته کمکی به کاهش قیمت مصالح ساختمانی کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام مناطق شمال شهر تهران روی گسل هستند؟

کدام مناطق شمال شهر تهران روی گسل هستند؟