مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 تیر 1400 ساعت 09:002021-07-16سياسي

واکسیناسیون علیه کرونا در استان بوشهر سرعت بیشتری بگیرد


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: از مسئولان بهداشت و درمان می خواهم که واکسیناسیون علیه کرونا در استان بوشهر سرعت بیشتری به خود بگیرد.

- ، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر جمعه در جمع خبرنگاران با تبریک دهه مبارک ولایت و امامت اظهار داشت: بنیاد بین المللی غدیر در استان بوشهر با مجاهدت و هدایت گری، فرهنگ علوی را در استان ولایی بوشهر گسترش می دهد.

وی با تقدیر از تلاش ها و مجاهدت های کادر درمان در معالجه بیماران کرونایی بیان کرد: از همه مردم تقاضا دارم دستورالعمل های بهداشتی را با دقت تمام مراعات کنند تا شاهد کاهش شیوع این بیماری باشیم.

امام جمعه بوشهر افزود: از مسئولان بهداشت و درمان می خواهم که در عرصه واکسیناسیون افراد 50 سال به بالا و 40 سال به بالای دارای بیماری های خاص و سپس واکسیناسیون عمومی تلاشی جهادی داشته باشند تا از این بحران ویروسی عبور شود.

آیت الله صفایی بوشهری با تسلیت سالروز شهادت امام باقر علیه السلام اضافه کرد: امیدوارم در دنیا رهرو راه آن حضرت و در آخرت مورد شفاعت آن امام همام قرار بگیریم.

وی خاطرنشان کرد: امام باقر (ع) در شرایط خاص تاریخی، عهده دار امامت شد و از تحول سیاسی تغییر حکومت بنی امیه به بنی عباس استفاده کرد و علوم و معارف اسلامی را که می رفت نابود شود و تحریف شود احیا کرد و زمینه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون علیه کرونا در استان بوشهر سرعت بیشتری بگیرد

واکسیناسیون علیه کرونا در استان بوشهر سرعت بیشتری بگیرد