مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 تیر 1400 ساعت 04:052021-07-16پزشكي

مراجعه روزانه 2200 نفر به مراکز درمانی تامین اجتماعی ایلام


مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام گفت: روزانه 2 هزار و 200 بیمار به مراکز درمانی تامین اجتماعی ایلام مراجعه می کنند.

- اظهار کرد: خدمات درمانی تامین اجتماعی در سه مرکز درمانی شامل دی کلینیک میلاد، درمانگاه شماره 2 و درمانگاه شهرستان دهلران به افراد تحت حمایت تأمین اجتماعی ارائه خدمات می کنند.

وی اظهار کرد: رایزنی لازم برای ایجاد درمانگاه های جدید تأمین اجتماعی در شهرستان های هدف صورت گرفته شده که بعد از سیر مراحل قانونی قطعاً شاهد افزایش خدمات درمانی به جامعه هدف در استان خواهیم بود.

وی افزود: خوشبختانه با الکترونیکی شدن نسخه شاهد همکاری خوب پزشکان در سطح استان هستیم و در راستای ارائه خدمات بهتر تیمی از کارشناسان مجرب مدیریت درمان پیگیری و رفع مشکلات، رصد، پایش، ارزیابی و نظارت در دستور کار خود دارند.

رمضانی اظهار داشت: اگر بیمه شدگان با عدم پذیرش و یا مشکلاتی مواجه شدند، حتماً با سامانه 1420 تماس بگیرند تا کارشناسان تخلفات احتمالی را رصد و برخورد قانونی کنند مدیر درمان تأمین اجتماعی استان ایلام تصریح کرد: با توجه به اینکه در برخی از شهرستان های استان شعبه درمانگاه دی کلینیک وجود ندارد برابر موافقت نامه صورت گرفته با دانشگاه علوم پزشکی استان تمام افراد بیمه شده که در بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی بستری می شوند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراجعه روزانه 2200 نفر به مراکز درمانی تامین اجتماعی ایلام

مراجعه روزانه 2200 نفر به مراکز درمانی تامین اجتماعی ایلام