مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 تیر 1400 ساعت 19:152021-07-15فرهنگي

آمپاس ها و قمپزها دیگر به درد نمی خورند!


یک منتقد ضمن ضعیف شمردن سریال «دودکش 2» و برشمردن ایرادهای متعدد در فصل جدید، این سریال کمدی را در میان دیگر مجموعه های ضعیفی که این روزها آنتن شبکه های سیما را پر کرده اند، - یک منتقد ضمن ضعیف شمردن سریال دودکش 2 و برشمردن ایرادهای متعدد در فصل جدید، این سریال کمدی را در میان دیگر مجموعه های ضعیفی که این روزها آنتن شبکه های سیما را پر کرده اند، گل سرسبد نامید! محمدتقی فهیم درباره سریال دودکش2 به ایسنا گفت: واقعیت این است که وضعیت تلویزیون به لحاظ سرگرم سازی چندان رضایت بخش نیست.

دودکش2 هم سریال خوبی نشده است، اما اگر قرار باشد از میان سریال های ضعیفی که در این شرایط کرونایی و خانه نشینی پخش می شود، مردم یکی را انتخاب کنند، دودکش 2 انتخاب بهتری است و می تواند گل سرسبد باشد! او با انتقاد از فصل دوم سریال دودکش ادامه داد: دودکش 1 را محمد حسین لطیفی ساخت و بعد از آن پادری را ساخت اما چون تمایلی به ادامه دار کردن سریال نداشت و معتقد بود ادامه ها خوب در نمی آید، نامش را به پادری تغییر داد.

دودکش 2 ساخته برزو نیک نژاد، نسبت به فصل اول و حتی پادری کار ضعیفی است.

دودکش 1 و پادری اگر چه ضعف هایی داشتند اما هر دو قابل قبول بودند؛ این در حالی است که متاسفانه دودکش2 فاقد عناصر جذاب و پرکشش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمپاس ها و قمپزها دیگر به درد نمی خورند!

آمپاس ها و قمپزها دیگر به درد نمی خورند!