مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 تیر 1400 ساعت 17:352021-07-15اجتماعي

تداوم کنترل ورودی های گیلان/بیش از 12 هزار خودرو در ورودی استان بازگشت داده شدند


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از کنترل ورودی های گیلان خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون در راستای اجرای محدودیت های کرونایی، 38 هزار و 700 دستگاه خودرو که قصد ورود به استان را داشته اند، - ایسنا/گیلان رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از کنترل ورودی های گیلان خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون در راستای اجرای محدودیت های کرونایی، 38 هزار و 700 دستگاه خودرو که قصد ورود به استان را داشته اند، اعمال قانون شده و  12 هزار و 500 مورد نیز از محورهای مواصلاتی گیلان به مبدا بازگشت داده شده اند.

سرهنگ امیر طالبی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ممنوعیت های تردد کرونایی در ورودی های گیلان با قوت ادامه دارد، اظهار کرد: محورهای مواصلاتی استان توسط دوربین های مکانیزه و ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی به صورت جدی کنترل و پایش می شوند.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون در راستای اجرای محدودیت های کرونایی، 38 هزار و 700 دستگاه خودرو که قصد ورود به استان را داشته اند اعمال قانون شده و 12 هزار و 500 مورد نیز از محورهای مواصلاتی گیلان به مبدأ بازگشت داده شده اند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان خاطرنشان کرد: رانندگان متخلف بر اساس وضعیت رنگ بندی در شهرهای قرمز کرونایی مبلغ یک میلیون تومان و در وضعیت نارنجی و زرد مبلغ 500 هزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم کنترل ورودی های گیلان/بیش از 12 هزار خودرو در ورودی استان بازگشت داده شدند

تداوم کنترل ورودی های گیلان/بیش از 12 هزار خودرو در ورودی استان بازگشت داده شدند