مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 تیر 1400 ساعت 12:052021-07-15بين الملل

جزییات عملیات نصر المبین/استفاده از موشکهای «بدر» و «سعیر» و هلاکت 350 مزدور


سخنگوی نیروهای مسلح یمن جزییات عملیات نصر المبین توسط ارتش این کشور را شرح داد و اعلام کرد که در این عملیات از موشکهای «بدر» و «سعیر» استفاده شد.

- سخنگوی نیروهای مسلح یمن جزییات عملیات نصر المبین توسط ارتش این کشور را شرح داد و اعلام کرد که در این عملیات از موشکهای بدر و سعیر استفاده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از المیادین، ارتش یمن، روز سه شنبه هفته جاری، اعلام کرد که در جریان عملیاتی گسترده در استان البیضاء به نام النصر المبین مناطق وسیعی از این استان را از چنگال صدها تکفیری آزاد کرده است.

یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن جزییات عملیات نصر المبین که از سوی ارتش این کشور علیه عناصر تکفیری انجام شد را شرح داد.

این جزییات چند روز پس از اعلام ارتش و کمیته های مردمی یمن درباره تحمیل شکست به عناصر تکفیری مورد حمایت ائتلاف سعودی در استان البیضاء صورت می گیرد.

وی در این رابطه اظهار داشت: نیروهای مسلح یمن دستاوردهای میدانی عدیده ای را محقق و خسارتهای بسیاری را به دشمن وارد کردند.

احیای گروههای تکفیری در چارچوب یک طرح آمریکایی صورت گرفت و این گروهها با فعالیت و تحرکاتشان سعی داشتند به برخی از مناطق استان البیضاء نفوذ کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات عملیات نصر المبین/استفاده از موشکهای «بدر» و «سعیر» و هلاکت 350 مزدور

جزییات عملیات نصر المبین/استفاده از موشکهای «بدر» و «سعیر» و هلاکت 350 مزدور